Fantastic Mr. Fox
Mr. and Mrs. Fox live a happy home life with their eccentric son Ash and visiting nephew Kristopherson. That is until Mr. Fox slips into his sneaky, old ways and plots the greatest chicken heist the animal world has ever seen. Based on the beloved book by Roald Dahl, author of Charlie and the Chocolate Factory, Fantastic Mr. Fox is family fun at its finest.