The Book of Life
This animated comedy from producer Guillermo del Toro and director Jorge Gutierrez follows the journey of Manolo, a young man who embarks on an adventure that spans three fantastical worlds where he must face his greatest fears. Rich with a fresh take on pop music favorites and featuring a unique visual style, it’s a story that encourages us to celebrate the past and look forward to the future.