Empire of Dreams: The Story of the Star Wars Trilogy
The story of the making of the Star Wars Trilogy is as epic and dramatic as the films themselves. Go behind the scenes and experience the journey from the earliest versions of the script to the blockbuster debuts of the films that forever changed the face of cinema. In the most comprehensive documentary ever created on the making of the movies, explore the creation of Star Wars, including the trials George Lucas and his team underwent to create a saga few thought could ever be made.