Enchanted
A Disney fairy tale comes to life in modern-day Manhattan when an animated princess is sent into the live-action world by an evil queen. When she falls for a handsome lawyer, she'll find out if her storybook view of romance can survive in the real world.
For princess-to-be Giselle, life is a fairy tale...until she's banished from the animated land of Andalasia by an evil queen and thrust into the very unmagical, live-action world of modern-day Manhattan. When a cynical, no-nonsense divorce lawyer comes to her aid, little does he realize that this joyful, wide-eyed innocent is about to enchant him.