This Christmas, Kevin is really in hot water again, and so are Marv and his sidekick, who are trying to rob Natalie's house! With funnier and more high-tech, crime-stopping wizardry at his disposal than ever, Kevin just might finally put these crooks on ice forever - and keep his parents together while he's at it - in this uplifting, hilarious comedy the whole family is sure to love!