Figaro and Frankie
Minnie’s cat, Figaro, is trying to take a cat nap, but the canary (Frankie) insists on singing. A squabble ensues in which Frankie’s cage topples. Minnie thinks Figaro has eaten Frankie, but the bird has simply flown the coop. In the end, Figaro rescues Frankie from the neighbor’s dog, and domestic tranquility is restored.