Flamin' Hot
"Flamin' Hot" is the inspiring story of Richard Montañez, the Frito Lay janitor who channeled his Mexican American heritage and upbringing to turn the iconic Flamin’ Hot Cheetos into a snack that disrupted the food industry and became a global pop culture phenomenon.