FLY
To stand on the edge of a cliff and throw your body into the wind, one must be willing to lose everything. That could mean the love of your life, or it could be the life you love. Over seven years, this film follows three couples in the exhilarating yet perilous world of BASE jumping, risking everything for the rush of feeling truly alive.