Flying Jalopy
Donald Duck buys a rattletrap used airplane from devious proprietor Ben Buzzard, who tricks the unsuspecting duck into making Ben the beneficiary in case of an accident. Ben then leads Donald on a reckless flight, trying to make the plane crash so that he collect a fortune from Donald’s misfortune.