Frenemies
Three very different sets of friends—a wiz kid and his skeptical dog, two competing writers and a pair of life-swapping look-alikes—deal with the ups and downs of friendship. As their intertwined relationships weave through each other, each person must learn what friendship means.
Geek vs. chic…beauty vs. beast…downtown vs. uptown…how do you know? Follow the lives of three very different sets of friends, each dealing with the ups and downs of friendship. As all three sets weave through each other's lives, they ultimately need to work out their differences to figure out what friendships mean to them.