Garfield: A Tail of Two Kitties
It's a British invasion of a different kind when Garfield, along with pals Jon and Odie, travels to London and meets his mirror-image in Prince, an aristocratic kitty who has inherited a fabulous castle. The two trade places, and soon Garfield is living large as only he can! There's just one problem: the dastardly Lord Dargis wants him out of the picture.