Garfield: The Movie
Complacent, self-absorbed cat Garfield is jealous of the new addition to his household, a dog named Odie, who is now the center of his owner's attention. In response, Garfield lures Odie out of the house, but then feels guilty when he wanders away and gets lost. Discovering that Odie's in danger, Garfield springs into action with a tummy full of lasagna to save him.