The Parent Trap
Hallie Parker, a hip Californian, and Annie James, a proper London miss (both played by Lindsay Lohan) are identical twins who don't even know each other exists—until they accidentally meet at summer camp. Now they're up to their freckles in schemes and dreams to switch places, get their parents (Dennis Quaid, Natasha Richardson) back together and have the family they've always wanted. Contains tobacco depictions.