Genius
Not even going to college to study with an awesome scientist can keep Charlie Boyle, 14-year-old physics genius and hockey fan, from feeling like a misfit. Wanting to be around kids his age, Charlie reinvents himself by enrolling in the local junior high and taking on the bad-boy persona of “Chaz Anthony.” At first, he's able to juggle his double life, but it's not long before his worlds collide.
Charlie Boyle, a 14-year-old physics genius and hockey lover, heads to college to study with an awesome scientist. But he feels like a complete outsider...until he meets a girl his own age. To become her friend, Charlie reinvents himself by enrolling in the local junior high and taking on the bad-boy image of “Chaz Anthony.” At first, he's able to juggle his double life, but it's not long before both worlds collide...and he must combine his love for physics and hockey to save the day and win back his friends.