Get a Clue
Thirteen-year-old fashionista Lexy Gold prides herself on getting the inside scoop for her school’s gossip column. But when her English teacher, Mr. Walker, goes missing, Lexy takes the lead on what could be the story of the century, teaming up with her friends to find out what really happened to Mr. Walker.
Thirteen-year-old fashionista Lexy Gold (Lindsay Lohan) prides herself on getting the inside scoop for her school’s gossip column. But she may have stumbled onto the story of the century when her English teacher, Mr. Walker, goes missing. When the investigation gets dangerous, she’ll have to team up with her friends to find out what really happened to Mr. Walker and save him before time runs out.