Grand Canyonscope
Come along with Donald Duck as he visits one of nature's masterpieces. After a little ragtime rain dance, Donald strikes up a conversation with himself at Echo Cliff, then teeters along the edge of a precarious trail while riding a sure-footed burrow. It's a tough job for park ranger J. Audubon Woodlore to keep Donald in check, but it gets even tougher when they run afoul of a napping mountain lion.