Hatching Pete
No one at Brewster High can quite crack the case of their mascot's identity. Cleatus—who actually is The Chicken—convinces his friend Pete to secretly fill in for him after he discovers that he's allergic to the suit. The naturally shy Pete soon realizes he's outrageously funny behind the beak, but must decide if—and when—he's ready to break out of his shell.
The true identity of Brewster High's mascot, The Chicken, is the big mystery. Cleatus (Mitchel Musso) can't quit being the mascot even though he's allergic to the suit, so he convinces his best friend Pete (Jason Dolley) to secretly fill in. Although Pete is kind of shy in real life, he's outrageously funny behind the beak. And when The Chicken becomes a huge celebrity—not to mention a chick magnet—Pete must decide if and when he's ready to break out of his shell.