Haunted Mansion
In this frighteningly fun adventure Inspired by the classic theme park attraction, a woman and her son enlist a motley crew of so-called spiritual experts to help rid their home of supernatural squatters.
In this frighteningly fun adventure inspired by the classic theme parks attraction, a doctor and her nine-year-old son, looking to start a new life, move into a strangely affordable mansion in New Orleans, only to discover that the place is much more than they bargained for. Desperate for help, they enlist a motley crew of so-called spiritual experts to help rid their home of supernatural squatters, including a priest, a widowed scientist-turned failed-paranormal expert, a French Quarter psychic, and a crotchety professor.