Hercules
Taken from the gods as a newborn and adopted on earth, Hercules becomes an awkward teenage pillar of strength. He discovers he has a place on Mount Olympus with his dad Zeus—if he can endure his growing pains and move from "zero" to true hero. Along with Pegasus, the flying stallion, and Phil, a feisty personal trainer, Hercules is on a mission to stick it to Hades once and for all.
Taken from the gods as a newborn and adopted on Earth, Hercules becomes an awkward teenage pillar of strength. While trying to fit in, he discovers that his dad is Zeus and he could live on Mount Olympus—if he can move from "zero" to true hero. Hercules teams with babyhood pal Pegasus, the flying stallion, and Phil, a feisty personal trainer, for the mission. But it's no easy task, as he must match wits with Grecian beauty Meg and a sinister hothead named Hades. With the help of comical sidekicks Pain and Panic, Hades plans to rule the Universe...with only Hercules standing in his way. Contains tobacco depictions.