Heroes of the Long Road Home with Martha Raddatz
Explore the real-life stories of the men and women who inspired The Long Road Home as they face the challenges of putting their lives back together. With footage shot by Martha Raddatz, author of the book on which the series is based, we follow the soldiers and their families as they process the events of Black Sunday, reconnect their lives and honor those who did not make it home.
For more than a decade, war reporter Martha Raddatz has tracked the twists and turns of the journey home from combat of the soldiers of the 2-5 Cav. From the first meeting in Iraq, to the families back home, to the latest reunions Martha takes us inside the challenges they've faced, the bonds they've forged and the hopes they've shared.