Honey, I Blew Up the Kid
Wacky inventor Wayne Szalinski accidentally zaps his two-and-a-half-year-old son with a particle beam, causing the child to grow whenever coming in contact with electricity. Soon topping 112 feet, the overgrown baby is attracted to the bright, shiny lights of Las Vegas, and nothing stands in his way. The chase is on as the towering toddler leaves his mark wherever he steps.
Wacky inventor Wayne Szalinski (Rick Moranis) accidentally zaps his two-and-a-half-year-old son with a particle beam, causing the child to grow whenever coming in contact with electricity. Soon topping 112 feet, the huge baby is attracted to the bright, shiny lights of Las Vegas, and nothing stands in his way. Now, the chase is on. The excitement is growing. And you're headed for thrills and laughter bigger than ever! Contains tobacco depictions.