Honey, We Shrunk Ourselves
Wayne Szalinski is back, and this time his notorious shrink machine misfires again, and it is the adults who are shrunk. It's junk food and loud music aplenty when the kids mistakenly believe their parents have left them home alone for the weekend! While desperately trying to get the kids to notice them in their microscopic state, the adults are able to learn a few things about them.
Wayne Szalinski's notorious shrink machine misfires...again! This time, it's Wayne and his wife, brother and sister-in-law who are shrunk to just half an inch tall, forcing them to navigate through Wayne's home while trying to get their kids' attention. But thinking that their parents have left them home alone for the weekend, the kids take full advantage of their newfound unsupervised freedom, filing up on junk food, Rollerblading in the house, playing loud music and throwing a party for their friends. None of it goes unnoticed, though, as the adults gain new, respectful insights about them. And when the kids finally find the adults, they consider leaving them as is, but decide they want their parents just the way they've always been.