Howard
“Howard” is the untold story of Howard Ashman, the brilliant lyricist behind Disney classics like “Aladdin,” “Beauty and the Beast,” “The Little Mermaid” and creator of musicals including “Little Shop of Horrors.” Featuring never-before-seen archival footage, the film explores Howard's journey to become the lyricist behind some of the most well-known family films in the world.