Incredible Dr. Pol: A 200th Polapalooza
The one and only Dr. Pol has hit an incredible milestone – 200 episodes! Stroll down memory lane as we look back on highlights from the last decade. Doc, Charles & Diane join in on the fun, watching & reacting to these unforgettable moments right alongside you. Plus, get a first look at never-before-seen footage from the series. It's two jam-packed hours of nonstop Pol-ness you don't want to miss!