Incredible! The Story of Dr. Pol
He’s our favorite veterinarian, and now we reveal what makes him so incredible. In this special program, Dr. Jan Pol shares his most intimate and life-changing moments – from his childhood in the Netherlands when the world was at war, to his move to the American midwest, and a love story fit for the movies – this is the story of his incredible life.