Iron Man & Captain America: Heroes United
Iron Man and Captain America battle to keep the Red Skull and his triggerman, Taskmaster, from unleashing an army of Hydra brutes on the world. With Iron Man's intellect and Cap's combat training, the two leaders must learn to work together and appreciate each other's skills so they can save the world from the evil throes of Hydra.