Iron Man & Hulk: Heroes United
Hulk’s pulverizing brute strength and Tony Stark’s high-tech brainpower come together to face off against Zzzax, a seemingly invincible, energy-devouring monster threatening to destroy the planet.
Hulk’s pulverizing brute strength and Tony Stark’s high-tech brainpower come together to face off against the ultimate enemy. When Zzzax, a seemingly invincible, energy-devouring monster threatens to destroy the planet, this unlikeliest pairing of Avengers is mankind’s only hope. Alone, neither can defeat the awesome power of Zzzax. As a duo, they just might have a chance---if they can find a way to work together without smashing heads before time runs out.