Iron Man
Tony Stark, a billionaire industrialist and genius inventor, is kidnapped and forced to build a devastating weapon. Instead, using his intelligence and ingenuity, Tony builds a high-tech suit of armor and escapes captivity. When he uncovers a nefarious plot with global implications, he dons his powerful armor and vows to protect the world as Iron Man. Contains tobacco depictions.