Jack
Comedy favorite Robin Williams stars as a mischievous 10-year-old who acts like any other boy his age, except he's in a grown-up's body. It's nonstop laughs as Jack embarks on the greatest adventure of his young life...the fifth grade.
Comedy favorite Robin Williams stars as a mischievous 10-year-old who acts like any other boy his age...except he's in a grown-up's body. It's nonstop laughs as Jack embarks on the greatest adventure of his young life...the fifth grade. In his wildest role ever, Williams takes you on a hilarious ride as Jack explores the ups and downs of life from a kid's point of view.