Jingle All The Way
After promising his young son that Santa will get him the number one item on the boy's wish list, a well-meaning workaholic father's Christmas Eve turns into a hilariously nightmarish, madcap scramble across the city to find the much sought-after and therefore virtually impossible-to-find toy.
Businessman Howard Langston, is hard at work taking orders from customers to whom he just can't say no, including his son, Jamie, who asked for the hottest action figure of the season--Turbo Man! But Howard is facing one BIG problem. It's Christmas Eve and Turbo Man has been sold out since Thanksgiving! Howard's trek to find Turbo Man turns into an odyssey wilder than he could have ever imagined.