Kronk's New Groove
Kronk cooks up a get-rich-quick scheme to impress his father. But when things go wrong, Kronk kicks into comical gear and discovers the true riches in life are his friends...and being "true to your groove."
Lovable lug Kronk has happily started a new life as the head chef in his own diner when a llama-gram informs him that his father will be visiting. Kronk cooks up trouble with the sly enchantress Yzma to make himself look like a success in time for Papi's arrival, but he ends up in trouble. Only with the help of friends—both old and new—can Kronk learn to be true to his groove.