Ice Age: Continental Drift
Scrat’s nutty pursuit of the elusive acorn has world changing consequences - a continental cataclysm that triggers the greatest adventure of all for Manny, Diego and Sid.
Scrat’s nutty pursuit of the elusive acorn has world changing consequences – a continental cataclysm that triggers the greatest adventure of all for Manny, Diego and Sid. In the wake of these upheavals, Sid reunites with his cantankerous Granny, and the herd encounters a ragtag menagerie of seafaring pirates determined to stop them from returning home.