Lady and the Tramp
In this heartwarming romantic adventure, a timeless re-telling of the 1955 animated classic, Lady, an overachieving, pampered American Cocker Spaniel house dog and Tramp, a tough but lovable, fast-talking stray, embark on an unexpected adventure and, despite their differences, grow closer and come to understand the value of home.