Lang Lang Plays Disney
World-renowned pianist Lang Lang and Disney’s most iconic music come together in this exclusive one night only concert at Royal Albert Hall. Through performance and documentary segments, the film opens an intimate window into his extraordinary musical journey, speaking to his love for Disney since his childhood in China.
In this exclusive one night only concert at Royal Albert Hall, Lang Lang Plays Disney is an unrivaled musical and visual treat that showcases unique arrangements of Disney's most popular songs and gives insight into the life of world-renowned pianist Lang Lang. Through performance and documentary segments, the film opens an intimate window into his extraordinary musical journey as he speaks to his love for Disney dating back to his childhood in China. Joined by London’s Royal Philharmonic Orchestra, Lang Lang invites audiences to savor Disney classics such as “Let It Go”, “We Don’t Talk About Bruno”, “You’ll Be in My Heart” feat. English recording artist Alfie Boe, “When You Wish Upon a Star” feat. performer Gina Alice Redlinger and more.