LEGO Marvel Avengers: Mission Demolition
An all-new animated special, “LEGO Marvel Avengers: Mission Demolition” is the tenth entry in the popular signature-branded storytelling series. In the new special from Marvel Studios and the LEGO Group, a young, aspiring hero and superhero fan inadvertently unleashes a powerful new villain looking to rid the world of the Avengers.
The all-new animated special is the tenth entry in the popular signature-branded storytelling series. In the new special from Marvel Studios and the LEGO Group, a young, aspiring hero and superhero fan inadvertently unleashes a powerful new villain looking to rid the world of the Avengers. Iron Man and the Avengers are always there to save the day, but fighting villains can get messy. That’s where Damage Control comes in: to clean things up! But on a day unlike any other, a powerful new villain hatches a plan to destroy the Avengers, and the world’s only hope is now the most unlikely of heroes: a clumsy young worker from Damage Control named Dennis, who has a penchant for destroying everything he touches. Can Dennis become the hero he dreams of being and save Earth’s Mightiest Heroes?