LEGO Star Wars: The New Yoda Chronicles - Clash of the Skywalkers
The enraged Emperor sends Darth Vader and his entire fleet to find and destroy Luke as revenge for his destruction of the Holocrons. Luke finds inspiration from the last Holocron.