Lemonade Mouth
When five ragtag freshmen first meet in detention, it seems they have nothing in common. But through music, they form an unbreakable bond and discover they have the makings of the greatest high school garage band in history. Olivia, Stella, Wen, Mohini and Charlie will need to learn to lean on each other if they want to book the gig of their dreams.
Be heard. Be strong. Be proud. It's time to turn up the music and have some fun. When five ragtag freshmen first meet in detention, it seems they have nothing in common. But through music, they form an unbreakable bond and discover they have the makings of the greatest high school garage band in history. In the face of incredible odds, Olivia (Bridgit Mendler), Stella, Wen (Adam Hicks), Mohini and Charlie find they can make a real difference when they learn to lean on each other and let go of everything holding back their dreams.