Three Little Wolves
Two frivolous pigs blow the “wolf” horn one too many times and Practical Pig ignores them. The Big Bad Wolf and Three Little Wolves capture the pigs and eventually Practical Pig manages to rescue them in nick of time with “Wolf Pacifier.”
In this second sequel to Three Little Pigs, the frivolous pigs blow the Practical Pig’s wolf horn one too many times, and Practical Pig refuses to come when they are actually being captured by the Big Bad Wolf and Three Little Wolves. After many mishaps and gags, Practical Pig manages to save them in the nick of time with a “Wolf Pacifier.”