Lonesome Ghosts
Mickey Mouse, Donald Duck and Goofy run the "Ajax Ghost Exterminators" agency. They receive a call from lonely and bored ghosts to come to their house where they are scared silly by the hilarious haunts and taunts of these spirited pranksters!