Descendants
Disney’s most notorious villains and their descendants are imprisoned on a forbidden island. But when the benevolent teenage son of King Beast and Queen Belle takes the throne, he offers the trouble-making offspring a shot at redemption. With the kingdom's fate now in their hands, will they help all the villains regain power...or embrace their innate goodness and save the kingdom?