The Incredibles
As Mr. Incredible and Elastigirl, Bob and his wife Helen were among the world's greatest crime fighters. But fifteen years after their glory days, they have been forced to adopt civilian identities and live "normal" lives with their three kids. Itching to get back into action, they get their chance when a mysterious communication summons Bob to a remote island.
From the creative minds behind the Toy Story films and Ratatouille comes this hilarious, action-packed animated adventure about a seemingly ordinary family with an incredible secret. Known to the world as Supers Mr. Incredible and Elastigirl, Bob Parr and his wife Helen were among the world's greatest crime fighters, saving lives and battling evil on a daily basis. Fifteen years later, they have been forced to adopt civilian identities and retreat to the suburbs to live "normal" lives with their three kids, Violet, Dash and Jack-Jack. Itching to get back into action, Bob gets his chance when a mysterious communication summons him to a remote island for a top-secret assignment. He soon discovers that it will take a super family effort to rescue the world from total destruction.