Lost Cities with Albert Lin: Megacity of the Maya Warrior King
National Geographic Explorer Albert Lin travels to the jungles of Central America in search of the lost capital of the Maya Snake Kings.
National Geographic Explorer Albert Lin travels to the jungles of Central America to solve an ancient mystery: who defeated the most powerful Maya city to have ever existed? With the help of new technology he tracks down the mighty warrior conqueror and reveals his capital - that may be the largest Maya city ever discovered!