The Luck of the Irish
When Kyle loses his golden pot-of-gold charm, he discovers that he is actually part leprechaun. He must find the thief who took the charm before he takes control of all the leprechauns. Along the way, Kyle discovers that he is capable of making his own luck.
Kyle has always relied on his pot-of-gold charm to bring him extraordinary luck. But when he loses the charm, he discovers the truth about his background: he is actually part leprechaun. Now, Kyle finds himself in a race against time to defeat the charismatic thief who took the charm...and before he gains control of all the leprechauns. In the process, Kyle learns that he's capable of making his own luck.