Maggie Simpson in "Playdate with Destiny"
When Maggie Simpson is rescued by a cute young baby from playground peril, it’s girl meets boy, girl loses boy, guess what happens next?
It seemed like just another day at the park for Maggie Simpson. But when Maggie faces playground peril, a heroic young baby whisks her from danger -- and steals her heart. After a blissful first playdate, Maggie can’t wait to see her new baby beau again the following day, but things don’t go exactly as planned. Will fate (or Homer) get in her way?