Mars Needs Moms
Nine-year-old Milo finds out just how much he needs his mom when she's abducted by Martians. On his quest to save her, he finds help from an Earthman named Gribble and a rebel Martian girl called Ki.
Take out the trash, eat your broccoli...who needs moms anyway? Nine-year-old Milo (Seth Green) finds out how much he needs his mom (Joan Cusack) when she's nabbed by Martians who plan to steal her mom-ness for their own young. In a race against time and oxygen, his quest to save her knows no bounds. And with some unexpected help, Milo just might find his way back to her---in more ways than one. It's a thrilling journey that's pure, out-of-this-world crazy fun.