Marvel One-Shot: Agent Carter
British operative Peggy Carter joins the nascent S.H.I.E.L.D. organization. As she searches for the “Zodiac” key, Agent Carter also battles her misogynistic, bureaucratic boss, Agent Flynn.
A year after the events of Captain America: The First Avenger, British operative Peggy Carter is working in data analysis and code-breaking for the Strategic Scientific Reserve. As she searches for the enigmatic “Zodiac,” she also battles her misogynistic, bureaucratic boss, agent John Flynn, who thinks women have no place in the secret-agent business.