Maui Shark Mystery
Every year tiger sharks gather in big numbers in Maui. What's the cause? It's a mystery that's a decade in the making. Now, a team of fearless shark scientists gets hands-on with one of the ocean's largest predators to find out. That means free diving, face-to-face, unprotected. But these young women will do whatever it takes to get the data they need to crack the case.