Meet the Pickles: The Making of "Win or Lose"
"Meet the Pickles: The Making of 'Win or Lose'" showcases how Pixar brought its first long-form original series to life. The behind-the-scenes documentary introduces the scrappy filmmaking team that drew from personal experiences to create this ambitious and stylistically unique series that follows a middle-school softball team, the Pickles, in the week leading up to the big championship game.