Mega Hammerhead
Dr. Neil Hammerschlag and his team of researchers are setting off on a quest to learn more about this mysterious shark, as well as search for the most elusive of them all, the massive Great Hammerhead.
Dr. Neil Hammerschlag and his team of researchers are setting off on a quest to learn more about this mysterious shark, as well as search for the most elusive of them all, the massive Great Hammerhead, a shark that can grow up to 20-ft in length and can weigh over 1,000 pounds.