Mickey, Donald, Goofy: The Three Musketeers
This animated musical version of the classic adventure tale features best friends Mickey, Donald and Goofy as small-time janitors with big dreams of becoming Musketeers…and saving Princess Minnie.
Best buddies Mickey, Donald, and Goofy are small-time janitors with big dreams of becoming Musketeers. Their lives are turned upside down when Peg-Leg Pete, captain of the Musketeers, and his sinister lieutenant Clarabelle use them in a dastardly plot to rid the kingdom of Princess Minnie—the only mouse standing in Pete's way to the throne. Mickey, Donald, and Goofy may not look like heroes, but they have a surprise for Pete. Powered by teamwork and friendship, they soon learn that they can accomplish anything if they work together.